Interview by Google Sep. 2018

Το agency Alpha Advertisement δημιουργήθηκε στις 8 Αυγούστου του 2008, όμως η πρώτη επαφή του Γιώργου Γεμενετζή με το AdWords ήταν τον Απρίλιο του 2007. Ο Γιώργος Γεμενετζής έχει σπουδάσει προγραμματισμό στην Αγγλία, ξεκίνησε ως πωλητής, και έπειτα είδε σαν φυσική συνέχεια το να αρχίσει να προωθεί της προβολή και το μαρκετινκ μέσω της Google. H εποχή που δεν γνωρίζει ο πελάτης για το AdWords έχει παρέλθει από το 2012-2013 και μετά, όπου έμαθε ο κόσμος στην Ελλάδα για τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, και άρχισε μία έντονη δραστηριότητα και ζήτηση. Σύμφωνα με το Γιώργο, η Google είναι η νούμερο 1 μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, όπως και το YouΤube, μέσω των οποίων με το Google AdWords μπορεί μία επιχείρηση να προωθηθεί άμεσα, μέσα σε μισή ώρα. Όπως μας εξήγησε ο Γιώργος, τον εντυπωσιάζει η αμεσότητα του AdWords. Πιο συγκεκριμένα, με το AdWords μπορεί να βρεθεί πολύ γρήγορα και άμεσα ένας δυνητικός πελάτης για κάποιον που διαφημίζεται. Επίσης, όπως μας είπε ο Γιώργος, “η δυνατότητα εξέλιξης που προσφέρει το AdWords, αν το landing page είναι δυνατό για conversions, είναι τρομερή. “


Σύμφωνα με το Γιώργο, ένας σωστά δομημένος λογαριασμός AdWords ξεκινάει πρώτα με την Αναζήτηση, όπου πρέπει να υπάρχει μία καμπάνια βάσει των αναγκών του πελάτη. Γίνεται αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη, έρευνα μέσα από το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών, και με αυτό τον τρόπο ο πελάτης αναγνωρίζει προς ποια κατεύθυνση θέλει να κινηθεί και ξεκινάει το χτίσιμο της καμπάνιας. Κάθε εποχή έχει και διαφορετικές ανάγκες, οι οποίες λαμβάνονται υπόψη, με σωστά τοποθετημένες λέξεις κλειδιά, σε ευρεία και ακριβή αντιστοίχιση. Έπειτα αφιερώνεται αρκετός χρόνος στην αξιολόγηση της πορείας της καμπάνιας, με την παρακολούθηση μετατροπών (conversion tracking) και το Google Analytics.


Επίσης, το Remarketing είναι πολύ σημαντικό για να ανέβει το brand name του πελάτη, όπως και το YouTube, καμπάνιες στις οποίες οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν εντυπωσιακά banners και να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους. Στην ερώτηση “Ποια είναι η πιο σημαντική συμβουλή που παρέχεις στους πελάτες σου;”, ο Γιώργος μας απάντησε με σιγουριά πως τους συμβουλεύει “να μην σταματήσουν το AdWords ούτε για μίση ώρα, υπάρχουν παραδείγματα καταστροφής επειδή ο πελάτης θεώρησε ότι πρέπει να έχει διάλειμμα για 2-3 μήνες.” E: Πως μετράς την επιτυχία των καμπανιών; Γιώργος: To conversion tracking και η επαφή με τον ίδιο τον πελάτη όπου μου δίνει το πραγματικό feedback. Και όποτε δεν έχουμε τη δυνατότητα conversion tracking, τότε το τηλέφωνο είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για να καταλάβουμε την απόδοση της καμπάνιας, σε συνδυασμό με το feedback του πελάτη. Επίσης, ο μέσος χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα είναι άλλος ένας τρόπος να μετρήσουμε την απόδοση.


Ο Γιώργος μας εξήγησε πως θεωρεί τα προϊόντα Google My Business, Google Analytics και YouTube πολύ βοηθητικά προς τις επιχειρήσεις ώστε να πετύχουν τους στόχους τους. Είναι προτεραιότητα το να στηθεί το Google My Business σωστά, και όπως μας είπε και ο ίδιος “ο χάρτης παίζει καθοριστικό ρόλο και πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει η πινέζα, γιατί οι πελάτες κερδίζουν πολύ με την παρουσία τους εκεί (ειδικά οι τοπικές επιχειρήσεις). Το Google+ είναι μια ευκαιρία να γνωρίσει κάποιος μία άλλη πλατφόρμα social media που βοηθάει πολύ στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων. Ουσιαστικά, συνδιάζοντας τα πληρωμένα αποτελέσματα, τον χάρτη και τα οργανικά, αυξάνουμε τις πιθανότητες επί 5 για να μας βρουν οι πελάτες.” Ο στόχος του agency Alpha Advertisement στα επόμενα χρόνια είναι η υπερ-εξειδίκευση σε υπηρεσίες γύρω από τη Google και να γίνει όσο καλύτερος γίνεται στο Display, το Merchant Center και το YouTube. Μέσω του Google AdWords, ο Γιώργος μπορεί να είναι σίγουρος πως όποιος ψάχνει στο Google, θα βρίσκει σχετικά αποτελέσματα με τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Με αυτό τον τρόπο, δίνει μία αξιόλογη λύση στην καθημερινή δραστηριότητα του μέσου χρήστη στο Internet.


Ο Γιώργος ενημερώνεται σχετικά με τις εξελίξεις των προϊόντων Google μέσα από το Ελληνικό και το Αγγλικό AdWords Blog. Επίσης ενημερώνεται και από την καθημερινή χρήση του εργαλείου καθώς αυτό ανανεώνεται πολύ συχνά και νέες δυνατότητες είναι διαθέσιμες. Σύμφωνα με το Γιώργο, το Merchant Center είναι το μέλλον και το δοκιμάζουν όσοι θέλουν να διαφημιστούν στο εξωτερικό, οπότε είναι σημαντικό να ενημερωθούν επαρκώς για αυτό. Η δυναμική για εξαγωγές είναι πολύ μεγάλη και πιστεύει ότι όλο και περισσότερα e-shops θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν το Merchant Center για να βρουν νέους πελάτες σε νέες αγορές. Όποτε χρειάζεται υποστήριξη από την Google, όχι μονό λύνει τυχόν προβλήματα μέσω τηλεφώνου αλλά βρίσκει ιδέες για νέα προϊόντα και νέες προτάσεις για την καλύτερη προώθηση των πελατών του. Θεωρεί την επιτυχία κάθε πελάτη του προσωπικό ζήτημα, οικογένειά του, κάνει τα πάντα για τους πελάτες του. Τον χαρακτηρίζει το ελληνικό φιλότιμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *