Αποτελεσματικότερη διαχείριση πολλών λογαριασμών με τον χάρτη λογαριασμού

Αν διαθέτετε έναν λογαριασμό υπευθύνου με πολλούς δευτερεύοντες λογαριασμούς, είναι σημαντικό να διατηρείτε την καλή οργάνωσή του. Ο νέος χάρτης λογαριασμού είναι ένα απλό, εύχρηστο εργαλείο που σας βοηθά να οπτικοποιείτε γρήγορα τη δομή του λογαριασμού σας, να βλέπετε την απόδοση κάθε λογαριασμού και να πλοηγείστε στους δευτερεύοντες λογαριασμούς.

Χάρη στον χάρτη λογαριασμού, μπορείτε να βλέπετε τον λογαριασμό υπευθύνου και όλους τους δευτερεύοντες λογαριασμούς σε ένα μέρος, αντί να μεταβαίνετε με κλικ σε πολλές σελίδες και πίνακες. Μπορείτε να κατανοήσετε γρήγορα τη δομή του λογαριασμού σας και να δείτε μετρήσεις απόδοσης για κάθε λογαριασμό, όπως εμφανίσεις, κλικ και κόστος.

Ο χάρτης λογαριασμού μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιοι από τους δευτερεύοντες λογαριασμούς σας έχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε εύκολα ποιοι λογαριασμοί έχουν κοινούς εξωτερικούς υπευθύνους, ετικέτες σε επίπεδο λογαριασμού, ενέργειες μετατροπής ή λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Ο χάρτης λογαριασμού διατίθεται για όλους τους λογαριασμούς υπευθύνου. Ανατρέξτε στον χάρτη του λογαριασμού σας σήμερα, μεταβαίνοντας στο μενού Εργαλεία και ρυθμίσεις ή στη σελίδα Λογαριασμοί του λογαριασμού σας στο Google Ads.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *