Προετοιμασίες για το καλοκαίρι: Google Marketing Live 2019

Απομένουν μόλις πέντε ημέρες για το Google Marketing Live, την αγαπημένη μου εκδήλωση της χρονιάς. Είναι η εκδήλωση στην οποία παρουσιάζουμε τα πλέον πρόσφατα προϊόντα μας και αξιοποιούμε τις πληροφορίες που παίρνουμε από εσάς σχετικά με τα προϊόντα που θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε στο μέλλον. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εγγραφείτε στη φετινή ζωντανή ροή, για να είστε από τους πρώτους που θα δουν τις πλέον πρόσφατες καινοτομίες και θα ενημερωθούν σχετικά με τις προσπάθειες που καταβάλλουμε, προκειμένου να εξυπηρετούμε καλύτερα εσάς και τους πελάτες σας.

Γνωρίζουμε ότι σήμερα οι καταναλωτές εκφράζουν την περιέργειά τους εντονότερα από ποτέ. Χάρη στα κινητά, μπορούν να βρίσκουν ανά πάσα στιγμή αυτό που θέλουν. Πράγματι, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να βρίσκονται εν κινήσει και παράλληλα να παρακολουθούν τις εξελίξεις. Ως εκ τούτου, δημιουργούνται για τις επιχειρήσεις ακόμη περισσότερες ευκαιρίες σύνδεσης με τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες, τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης. Ενόψει της εκδήλωσης την επόμενη εβδομάδα, θα σας δώσουμε μια μικρή γεύση σχετικά με τις πλέον πρόσφατες καινοτομίες μας, οι οποίες σχεδιάστηκαν προκειμένου να ικανοποιείτε τους πελάτες σας και να εξασφαλίζετε αποτελέσματα όπου και αν βρίσκεστε, ανά πάσα στιγμή.

Παραμείνετε εν κινήσει και ενημερωμένοι, με την εφαρμογή Google Ads για κινητά
Οι πελάτες σας δεν είναι οι μόνοι που βρίσκονται πάντα εν κινήσει. Το ίδιο ισχύει και για εσάς. Για αυτόν τον λόγο, ενημερώνουμε συχνά την εφαρμογή Google Ads για κινητά (Android, iOS), ώστε να διατηρείτε τον έλεγχο των λογαριασμών σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε λόγω των επαγγελματικών σας υποχρεώσεων.

Από αυτήν την εβδομάδα, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης απευθείας από την εφαρμογή. Έτσι, αν βρίσκεστε το πρωί στο τρένο και πρέπει να προβάλετε μια εορταστική προσφορά της τελευταίας στιγμής, μπορείτε να συντάξετε το δημιουργικό, να κάνετε λεπτομερείς ρυθμίσεις στην επικεφαλίδα και να ορίσετε προσφορές και προϋπολογισμούς, απευθείας από το κινητό σας τηλέφωνο!

Σύντομα θα διατίθενται νέες προτάσεις και ειδοποιήσεις, ώστε η εφαρμογή για κινητά να γίνει ακόμα χρησιμότερη για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που βρίσκονται εν κινήσει. Με αυτές τις νέες προτάσεις, θα έχετε τη δυνατότητα να προσθέτετε νέες ή αρνητικές λέξεις-κλειδιά, να θέτετε σε παύση λέξεις-κλειδιά που έχουν ανεπαρκή απόδοση, καθώς και να συμμετέχετε σε όλες τις στρατηγικές Έξυπνης υποβολής προσφορών. Επίσης, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις στην εφαρμογή σας για κινητά, ώστε να γνωρίζετε πότε παρουσιάζονται νέες ευκαιρίες βελτίωσης της απόδοσης, για όλους τους λογαριασμούς που διαχειρίζεστε.

Ευκολότερα προσβάσιμες και αποτελεσματικότερες Τοπικές καμπάνιες

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να πραγματοποιήσουν έρευνα και να σχεδιάσουν τις αγορές τους, πριν επισκεφτούν ένα κατάστημα. Πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία που μπορείτε να αξιοποιήσετε, ώστε να βοηθήσετε και να επηρεάσετε τους πελάτες στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, πριν καν επισκεφτούν την επιχείρησή σας.

Οι Τοπικές καμπάνιες αποτελούν τον πρώτο τύπο καμπάνιας στο Google Ads που σχεδιάστηκε ειδικά για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αυξήσουν την επισκεψιμότητα σε καταστήματα, εστιατόρια, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και σε άλλες επιχειρήσεις. Οι πρώτοι χρήστες των καμπανιών αυτών παρατηρούν ήδη εκπληκτικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με παγκόσμιες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα σε δέκα διαφημιζομένους από διάφορους κλάδους, οι Τοπικές καμπάνιες βοήθησαν τις επωνυμίες να καταγράψουν πενταπλάσια αύξηση (κατά μέσο όρο) των εσόδων προς δαπάνη διαφήμισης από τις τοποθεσίες των επιχειρήσεών τους.

Η Dunkin’ είναι μία από τις επωνυμίες που αξιοποίησαν τις Τοπικές καμπάνιες, με σκοπό να προωθήσει τη νέα εμπειρία του λεγόμενου “καταστήματος του μέλλοντος” και να παρουσιάσει νέα ροφήματα, όπως ο καφές εσπρέσο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι οι μηνιαίες επισκέψεις της Dunkin’ από το Google Ads παρουσίασαν αύξηση που ξεπέρασε το 400%, ενώ το 2019 η επωνυμία σκοπεύει να προβάλλει Τοπικές καμπάνιες στο πλαίσιο μιας διαρκώς ενεργής στρατηγικής μάρκετινγκ.


“Παρόλο που η Dunkin’ είναι μια επωνυμία με ιστορία σχεδόν 70 ετών, αναζητούμε διαρκώς πρωτοποριακούς τρόπους για να ικανοποιούμε τις προσδοκίες και τις ανάγκες των καταναλωτών. Διαθέτουμε περισσότερες από 11.000 τοποθεσίες σε ολόκληρο τον κόσμο και περισσότερες από 8.500 τοποθεσίες μόνο στις ΗΠΑ. Το τοπικό μάρκετινγκ βρίσκεται στο επίκεντρο των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων. Χάρη στις Τοπικές καμπάνιες στο Google Ads, διαθέτουμε πλέον έναν νέο και επεκτάσιμο τρόπο προσέγγισης των πελατών που αναζητούν ολοένα και συχνότερα πληροφορίες στο διαδίκτυο, πριν επισκεφτούν το κατάστημα.” – Tony Weisman, διευθυντής μάρκετινγκ, Dunkin’

Σύντομα οι Τοπικές καμπάνιες θα επεκταθούν, ώστε να βοηθήσουν ακόμα περισσότερους διαφημιζομένους (συμπεριλαμβανομένων των μικρών επιχειρήσεων) στην προώθηση άλλων τύπων τοπικών ενεργειών, όπως είναι οι κλήσεις ή οι οδηγίες προς την επιχείρησή τους, ακόμη και αν οι συγκεκριμένοι διαφημιζόμενοι δεν έχουν ενεργοποιήσει τη μέτρηση επισκέψεων στο κατάστημα. Επιπλέον, βελτιώνουμε τις διαφημίσεις στις Τοπικές καμπάνιες, ώστε να μπορείτε να παρουσιάζετε πληροφορίες και προσφορές για συγκεκριμένα προϊόντα.

Με το νέο απόθεμα στους Χάρτες Google, θα έχετε τη δυνατότητα να επισημάνετε την επιχείρησή σας σε περισσότερα σημεία. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να προωθείτε τις τοποθεσίες σας, όταν οι χρήστες σχεδιάζουν τη διαδρομή τους ή πλοηγούνται σε αυτήν. Επίσης, θα διατίθενται προτάσεις αναζήτησης των Χαρτών βάσει χαρακτηριστικών ταυτοποίησης, όπως είναι η περιοχή του χάρτη που προβάλλει ένας χρήστης ή προηγούμενες αναζητήσεις του χρήστη.

Προωθήστε την επιχείρησή σας σε χρήστες που σχεδιάζουν τη διαδρομή τους

Προωθήστε την επιχείρησή σας στις προτάσεις αναζήτησης των Χαρτών Google

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *