Κατανοούμε ότι είναι τρομερά σημαντικό να γνωρίζετε την ορατότητα των διαφημίσεών σας στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Γι’ αυτό, τον Νοέμβριο, παρουσιάσαμε τα % εμφανίσεων (κορυφαία θέση)” και “% εμφανίσεων (κορυφή σελίδας). Οι μετρήσεις αυτές περιγράφουν το ποσοστό των διαφημίσεών σας που εμφανίζονται στην (απόλυτη) κορυφαία θέση και στην κορυφή της σελίδας αντίστοιχα. Σας δίνουν μια πολύ σαφέστερη εικόνα της ορατότητας των διαφημίσεών σας στη σελίδα από ό,τι η μέση θέση.
Ως συμπλήρωμα αυτών των μετρήσεων, παρουσιάσαμε επίσης το Μερίδιο εμφάνισης αναζήτησης στην κορυφαία θέση και το Μερίδιο εμφάνισης αναζήτησης στην κορυφή σελίδας. Αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε τη θέση σας, αυτές είναι οι καλύτερες μετρήσεις. Και αν στόχος σας είναι να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας σε μια ορατή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, μπορείτε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε τη στρατηγική Έξυπνης υποβολής προσφορών Μερίδιο εμφάνισης στόχου
“Οι μετρήσεις μεριδίου εμφάνισης στην κορυφή σελίδας και στην κορυφαία θέση έδωσαν στους πελάτες μου μια σαφέστερη εικόνα της θέσης που εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Εστιάζοντας την προσοχή σε αυτές τις νέες μετρήσεις, έχουμε τη δυνατότητα υποβολής πιο αποτελεσματικών προσφορών. Έτσι, μπορούμε για να φτάνουμε στην πρώτη θέση διαφήμισης, όταν αυτό είναι επιθυμητό”.
– Kelsey Hadaller, επικεφαλής υπεύθυνος λογαριασμού, Hanapin Marketing
Τώρα που έχετε αυτές τις νέες μετρήσεις, για να αντιλαμβάνεστε την ορατότητα των διαφημίσεών σας, σχεδιάζουμε να αποσύρουμε τη μέση θέση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Εάν αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιείτε τη μέση θέση, σας προτείνουμε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτές τις νέες μετρήσεις κατά τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση της ορατότητας