Η δημιουργία διαδραστικών βίντεο με λειτουργίες όπως τελικές οθόνες και μια παρότρυνση για δράση βοηθούν τους θεατές να μάθουν σχετικά με την επωνυμία ή την υπηρεσία σας και να προβούν σε σχετικές ενέργειες. Σε μια προσπάθεια να απλοποιήσουμε τις λειτουργίες αλληλεπίδρασης σε όλες τις μορφές διαφημίσεων βίντεο, θα αποσύρουμε την επικάλυψη παρότρυνσης για δράση του YouTube τον Ιανουάριο του 2019 και θα παρουσιάσουμε μια νέα επέκταση παρότρυνσης για δράση.
Όταν ο κύριος στόχος είναι η πραγματοποίηση μετατροπών ή κλικ στον ιστότοπό σας, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε το TrueView for action, τη μορφή διαφήμισης που συνοδεύεται από ενσωματωμένες λειτουργίες, όπως μια παρότρυνση για δράση που εμφανίζεται όσο προβάλλεται η διαφήμιση και μετά τη λήξη της. Είναι εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο διαδραστικά στοιχεία μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση θεατών και να σας βοηθήσουν περισσότερο να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ.
Όταν θέλετε να προσφέρετε μια παρότρυνση για δράση, αλλά ο κύριος στόχος σας είναι διαφορετικός από τα κλικ ή τις μετατροπές, (όπως η αναγνωρισιμότητα ή η μελέτη στοιχείων), θα προσφέρουμε μια νέα επέκταση παρότρυνσης για δράση, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί σε διαφημίσεις TrueView σε ροή και, αργότερα, σε διαφημίσεις βίντεο bumper και διαφημίσεις TrueView video discovery.
Για να προωθήσετε την αλληλεπίδραση με οργανικά βίντεο, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τελικές οθόνες και μια ποικιλία από κάρτες.
Ένα παράδειγμα μιας διαφήμισης TrueView σε ροή με τη νέα επέκταση παρότρυνσης για δράση