Παροχή μεγαλύτερης συνάφειας με αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης

Τον προηγούμενο μήνα, στο Google Marketing Live, μοιραστήκαμε μαζί σας πώς οι αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης χρησιμοποιούν τη δύναμη της μηχανικής εκμάθησης της Google, για να σας βοηθήσουν να προβάλετε την καλύτερη διαφήμιση για κάθε ερώτημα αναζήτησης. Από τον Σεπτέμβριο, οι αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης θα είναι διαθέσιμες σε περισσότερους διαφημιζόμενους στα Αγγλικά, τα Γαλλικά, τα Γερμανικά και τα Ισπανικά, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.

Ένα από τα πλεονεκτήματα των αποκριτικών διαφημίσεων αναζήτησης είναι ότι σας δίνουν περισσότερο χώρο, για να μεταφέρετε το μήνυμά σας. Αν και καταβάλλουμε προσπάθειες για τη βελτίωση των αποκριτικών διαφημίσεων αναζήτησης σε διάφορες γλώσσες, είναι σημαντικό να επεκτείνουμε το ίδιο πλεονέκτημα στις υπάρχουσες διαφημίσεις σας με κείμενο. Για αυτόν τον λόγο, από τα τέλη Αυγούστου, θα μπορείτε να προσθέσετε μια τρίτη επικεφαλίδα και μια δεύτερη περιγραφή στις διαφημίσεις σας με κείμενο. Επιπλέον, οι περιγραφές σας μπορούν να έχουν έως 90 χαρακτήρες.

mobile

Για να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να προσθέσετε μια τρίτη επικεφαλίδα και μια δεύτερη περιγραφή στις υπάρχουσες διαφημίσεις σας με κείμενο. Για παράδειγμα, αν είστε πωλητής λιανικής και χρησιμοποιείτε δύο επικεφαλίδες που προβάλλουν το όνομα της επωνυμίας και τον επίσημο ιστότοπό σας, μπορείτε να προσθέσετε μια τρίτη επικεφαλίδα που δείχνει λεπτομέρειες αποστολής ή ειδικές προσφορές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *