Νέα call out extensions . Παρουσιάστε τι είναι σημαντικότερο για τους πελάτες σας

Είτε πρόκειται για δωρεάν αποστολή σε όλους τους φορητούς υπολογιστές ή μια τιμή εγγύησης αγώνα για smartphones, οι περισσότερες πληροφορίες που έχουν οι άνθρωποι, οι καλύτερες αποφάσεις αγοράς μπορούν να κάνουν απευθείας σύνδεση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε εισαγωγής επεκτάσεις επεξήγηση: πρόσθετο κείμενο που δείχνει με διαφημίσεις αναζήτησης Google, υπογραμμίζοντας συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας . Επεξηγήσεις θα ξεκινήσει το τροχαίο έξω σήμερα, με πλήρη διαθεσιμότητα για όλους τους διαφημιζόμενους στις επόμενες λίγες εβδομάδες.

Ενίσχυση του μηνύματός σας

Επεξηγήσεις δείχνουν πολύτιμες πληροφορίες στους πιθανούς πελάτες πριν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας? ενώ επίσης είναι ένας παράγοντας στην κατάταξη της διαφήμισης . Χρησιμοποιήστε τους για να επιστήσει την προσοχή σε σημαντικές λεπτομέρειες του προϊόντος και τα οφέλη. Ή να υπογραμμίσω αυτό που κάνει την επιχείρησή σας διαφορετικά από τους ανταγωνιστές σας.

« Η χρήση των επεκτάσεων callout σήμανε είμαστε σε θέση να αφήσει τους πελάτες μας γνωρίζουν πόσο περισσότερο ξενοδοχεία μας έχουν να προσφέρουν όχι μόνο τα δωμάτια. Σπα, εστιατόρια και συνεδριακές εγκαταστάσεις είναι μόνο μερικές από τις ελκυστικές επιλογές ξενοδοχεία μας έχουν να προσφέρουν, η οποία δεν μπορεί να δει μέσα από μια παραδοσιακή εκστρατεία εσόδων οδήγησης.Σε ένα μόλις μήνα μετά την εφαρμογή των επεκτάσεων επεξήγηση, έχουμε δει μια αύξηση 9% σε ποσοστό μετατροπής. “- James Harrower, Ανώτερος Διευθυντής Αναζήτηση, Hilton Worldwide
Επεξηγήσεις μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά σε συνδυασμό με άλλες μορφές διαφήμισης . Για παράδειγμα, αν είστε ήδη χρησιμοποιώντας συνδέσμους ιστότοπου για “Καταστήματα Ενδυμάτων Γυναικών” και “Επιστροφή στο σχολείο”, να δημιουργήσει μια επεξήγηση για το “20% έκπτωση όλο το site” για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ μέσα και να κάνει μια αγορά. Ή αν χρησιμοποιείτε επεκτάσεις κλήσεων , επισημάνετε “24/7 υποστήριξη πελατών”, ώστε οι πελάτες σας γνωρίζουν ότι μπορούν να καλέσουν την επιχείρησή σας για βοήθεια. Ωστόσο, σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε επεξηγήσεις, φροντίστε να τους κρατήσει εστιασμένη και σχετικές. Δημιουργήστε την πρώτη σας επεξήγηση Μπορείτε να διαχειριστείτε, το χρονοδιάγραμμα, και να υποβάλει έκθεση σχετικά με επεξηγήσεις σας από την καρτέλα Επεκτάσεις διαφημίσεων . Από επεξηγήσεις μπορούν να προστεθούν στο λογαριασμό, την καμπάνια, ή σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων, μπορείτε να παρέχετε περισσότερες γενικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο λογαριασμό ή την καμπάνια επίπεδο, και πιο λεπτομερείς πληροφορίες σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων. Για παράδειγμα, προσθέστε επεξηγήσεις για “Ειδικές εκπτώσεις” ή “Δωρεάν αποστολή” για εκστρατείες που περιέχουν περισσότερο γενικές λέξεις-κλειδιά όπως φθηνές πτήσεις ή παπούτσια , αντίστοιχα. Ή προσθέστε επεξηγήσεις για τις λεπτομέρειες του προϊόντος σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων για να υποστηρίξει πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά όπως παπούτσια των ανδρών ή 12 καφετιέρες κύπελλο . Λάβετε επεξηγήσεις μυαλό περιορίζονται σε 25 χαρακτήρες το καθένα και έως τέσσερα μπορεί να δείξει με τη διαφήμισή σας. Μπορούν, επίσης, συν-ενεργοποίησης με όλες τις άλλες μορφές διαφήμισης στη δημοπρασία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *